Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ | Ανεξάρτητη η Λίτσα Αμανατίδου!


.. litsaamanatidou2.jpg
Την ανεξαρτητοποίησή της από την πλειοψηφούσα παράταξη “Ενότητα για τη Νέα Ιωνία” του Ηρακλή Γκότση κατέθεσε στον πρόεδρο του ΔΣ η Λίτσα Αμανατίδου. Στην επιστολή της η δημοτική σύμβουλος Νέας Ιωνίας αναφέρει τα εξής:

“Κύριε πρόεδρε,
με την παρούσα επιστολή μου θέλω να σας γνωστοποιήσω την ανεξαρτητοποίησή μου από την πλειοψηφούσα παράταξη “Ενότητα για τη Νέα Ιωνία”, καθώς και από όλες τις επιτροπές όπου έχω εκλεγεί με υπόδειξη της παράταξης. Όταν ξεκινήσαμε μαζί αυτή τη δύσκολη και όμορφη προσπάθεια έπρεπε να γίνουν πολλά ώστε ο τίτλος της παράταξης να έχει ουσιαστικό περιεχόμενο. Από την πλευρά μου έκανα την υπέρβαση, και έθεσα τις όποιες δυνάμεις μου στην προσπάθεια για μια πραγματική ενότητα για τη Νέα Ιωνία. Δυστυχώς δεν αντιλαμβανόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο το περιεχόμενο της έννοιας αυτής. Όπως φαίνεται δεν είναι όλοι έτοιμοι να ξεπεράσουν κομματικές και ιδεολογικές αγκυλώσεις, να κάνουν την υπέρβαση που έχει ανάγκη η πόλη και να λειτουργήσουν αυτοδιοικητικά. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα, από τις εκλογές του 2010 έως και σήμερα έθεσα τον εαυτό μου στη διάθεση της δημοτικής αρχής και προσέφερα καθημερινά όπου μου ζητήθηκε. Η εκχώρηση εκ μέρους του δημάρχου πριν από κάποιες μέρες της διεύθυνσης των ΚΑΠΗ και του προγράμματος “βοήθεια στο σπίτι”, όσο και αν επιβραβεύει τις προσπάθειές μου, δε μπορεί να σκεπάσει τα σοβαρά ζητήματα που αναφέρω πιο πάνω. Θέλω να σας ευχαριστήσω για την ως τώρα συνεργασία.
Με εκτίμηση
Λίτσα Αμανατίδου – Χατζηπαυλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου