Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ | Ανεξάρτητος ο Στράτος Σαραούδας

Το είχε πει στο προηγούμενο συμβούλιο, το υλοποίησε στο τελευταίο: Δήλωση ανεξαρτητοποίησης από τη Δ.Ε.Κ. του Δημήτρη Τζίτζιφα κατέθεσε ο δημοτικός σύμβουλος Στράτος Σαραούδας. Η δήλωση που κατέθεσε είναι η ακόλουθη: 



....
"κ. Πρόεδρε,
σας παρακαλώ να γνωστοποιήσετε στο Δημοτικό Συμβούλιο τη δήλωση αποχώρησής μου από την παράταξη Δ.Ε.Κ., γνωρίζοντάς σας επίσης, ότι θα διατελώ, ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος.
Η παρούσα επιστολή αποτελεί μια προβλεπόμενη από το νόμο τυπική διαδικασία, η οποία με βρίσκει καθόλα σύμφωνο, όσον αφορά το σκέλος της αποχώρησής μου από τη Δ.Ε.Κ.
Κατά τα άλλα θεωρώ ανούσια τη χρήση του επιθέτου “ανεξάρτητος” για ένα αιρετό πρόσωπο.
Και αυτό, γιατί η μοναδική «εξάρτηση», που ένιωσα στη μέχρι τώρα πολιτική παρουσία μου στα κοινά της πόλης μας, ήταν απέναντι στους συνδημότες μου, που με εξέλεξαν δύο φορές Δημοτικό Σύμβουλο με μια ξεκάθαρη και καθορισμένη αποστολή:
Να λέω και να υπερασπίζομαι τη γνώμη μου “ανεξάρτητα” από κομματικές αγκυλώσεις, “ανεξάρτητα” από παραταξιακές δεσμεύσεις και συμφέροντα, “ανεξάρτητα” από προσωπικές βλέψεις και φιλοδοξίες.
Δεν έκανα και δεν πρόκειται να κάνω ΠΟΤΕ έκπτωση σε καμία αξία.
Η αξία της πόλης όπου γεννήθηκα, ζω και εργάζομαι είναι ανεκτίμητη για να περιορισθεί από τις επιλογές ενός και μόνο ανθρώπου.
Ονειρεύομαι το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας, ως μια ομάδα ανθρώπων που τίμια, ξεκάθαρα, χωρίς περιστροφές και εξαρτήσεις θα δουλέψει άοκνα, ώστε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει το μέλλον της, φέρνοντας ξανά την ΕΛΠΙΔΑ στους πολίτες της ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ.
Πιστός στις αρχές της δημοκρατίας, της ελεύθερης σκέψης και βούλησης, δηλώνω, ότι θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον τ. Δήμαρχο κ. Τζίτζιφα καθώς και όλους τους συναδέλφους Δημοτικούς συμβούλους στις διάφορες επιτροπές του Δήμου που μετείχα, για τη συνεργασία που είχαμε μέχρι σήμερα και να τονίσω για μια ακόμα φορά, ότι στις συνεδριάσεις του δημοτικού  συμβουλίου θα ψηφίζω σύμφωνα με τη συνείδησή μου, το συμφέρον και το δίκαιο των δημοτών της Μεταμόρφωσης.

Με τιμή,

Ευστράτιος Σαραούδας
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου